Affiliate provize jsou dnes pipisov叩ny nejastji posledn鱈mu partnerovi, od kter辿ho z叩kazn鱈k pi邸el. Ve skutenosti se ale u転ivatel辿 ped sv箪m n叩kupem proklik叩vaj鱈 na web z mnoha r哲zn箪ch zdroj哲, kampan鱈 i partner哲, s r哲zn箪mi motivacemi a z叩mry. Klasick箪 zp哲sob rozdlov叩n鱈 odmn tak v哲bec nezohleduje dne邸n鱈 chov叩n鱈 z叩kazn鱈k哲 na internetu ani m鱈ru vlivu toho kter辿ho partnera i dal邸鱈ch propagan鱈ch kan叩l哲 na n叩kupn鱈 rozhodov叩n鱈.
Pedn叩邸ka je urena zejm辿na pokroilej邸鱈m e-shop哲m, kter辿 ji転 maj鱈 rozjet箪 sv哲j provizn鱈 syst辿m a chtj鱈 optimalizovat rozlo転en鱈 n叩klad哲 v r叩mci sv辿ho marketingov辿ho mixu. Na sv辿 si ale urit pijdou i za鱈naj鱈c鱈 inzerenti a publishei. Jan Tich箪 uk叩転e, co v邸e je dobr辿 v dne邸n鱈 dob zohledovat, jak lze partnersk辿 odmny tak辿 rozdlovat a jak v哲bec stanovit jejich v箪邸i nejen v哲i ostatn鱈m partner哲m, ale i v哲i dal邸鱈m propagan鱈m aktivit叩m a marketingov箪m n叩klad哲m e-shopu.
Pedstaven鱈 affiliate s鱈t AFFILO.cz - Mini affiliate konferenceAFFILO.cz
油
Nov叩 esk叩 affiliate s鱈泥 s pokroil箪mi mo転nostmi propagace.
V鱈ce informac鱈 se dozv鱈te na http://www.affilo.cz nebo na http://www.affiliatemagazin.cz v pipravovan箪ch l叩nc鱈ch a n叩vodech.
Affiliate marketing z nadhledu - jak to udlat, aby kampan inzerenta byly pro Publishery sexy, a ti je chtli (dlouhodob) propagovat. A co je zase sexy pro Publishery.
Pedstaven鱈 affiliate s鱈t AFFILO.cz - Mini affiliate konferenceAFFILO.cz
油
Nov叩 esk叩 affiliate s鱈泥 s pokroil箪mi mo転nostmi propagace.
V鱈ce informac鱈 se dozv鱈te na http://www.affilo.cz nebo na http://www.affiliatemagazin.cz v pipravovan箪ch l叩nc鱈ch a n叩vodech.
Affiliate marketing z nadhledu - jak to udlat, aby kampan inzerenta byly pro Publishery sexy, a ti je chtli (dlouhodob) propagovat. A co je zase sexy pro Publishery.
V dob, kdy kreativa = va邸e c鱈len鱈, se spr叩vn箪 p鱈stup k tvorb reklam st叩v叩 kl鱈ov箪m faktorem 炭spchu. V t辿to pedn叩邸ce se pod鱈v叩me na proces tvorby v箪konnostn鱈 kreativy krok za krokem od anal箪zy z叩kazn鱈k哲 a konkurence pes spr叩vn辿 testov叩n鱈 a vyhodnocov叩n鱈 a転 po 邸k叩lov叩n鱈 v鱈tzn箪ch variant. Nau鱈te se, jak efektivn pracovat s kreativn鱈m researchem, jak vytvoit kvalitn鱈 zad叩n鱈 pro kreativce a jak systematicky iterovat 炭sp邸n辿 reklamy pro maxim叩ln鱈 v箪sledky.
Pokud chcete svou kreativn鱈 strategii posunout na novou 炭rove a z鱈skat praktick辿 tipy pro efektivnj邸鱈 reklamy, tato pedn叩邸ka je pr叩v pro v叩s!
JabkoLevn: 16 vy邸邸鱈 n叩v邸tvnost d鱈ky SEO strategii (Case Study Effectix)Effectix
油
Jak jsme pomohli eshopu Jabkolevn.cz vyr哲st d鱈ky SEO?
Uk叩転eme si p鱈padovou studii spolupr叩ce s klientem Jabkolevn.cz, kter箪 d鱈ky c鱈len辿 SEO strategii a obsahov辿 optimalizaci zaznamenal v箪razn箪 r哲st organick辿 n叩v邸tvnosti i tr転eb.
Provedeme v叩s pokroilou produktovou analytikou, kde pomoc鱈 BigQuery a AI odhal鱈me jak se pokroile d鱈vat na data o n叩kupech a u転ivatel鱈ch. Na t辿to pedn叩邸ce se zam鱈me na:
1. Inteligentn鱈 anal箪zu ko邸鱈ku: Jak d鱈ky AI na z叩klad skladby ko邸鱈ku predikovat typ u転ivatele.
2. Odhalen鱈 souvislost鱈 v n叩kupech: Nau鱈me se, jak identifikovat n叩vaznost mezi produkty nap鱈klad kdy転 si z叩kazn鱈k koup鱈 produkt A, s vysokou pravdpodobnost鱈 zakoup鱈 i produkt B.
3. Predikce budouc鱈ch n叩kup哲: Uk叩転eme, jak vyu転鱈t data k pedpovdi, jak箪 dal邸鱈 produkt z叩kazn鱈k zakoup鱈, a t鱈m optimalizovat cross-selling.
4. Optimalizace skladovosti: Probereme, jak sledovat dostupnost zbo転鱈, vy鱈slit ztracen辿 tr転by zp哲soben辿 nedostupnost鱈 produkt哲.
Zam鱈me se na extern鱈 faktory, kter辿 mohou z叩sadn ovlivnit pr哲bh a 炭sp邸nost reklamn鱈ch kampan鱈. Poas鱈, dostupnost zbo転鱈 nebo neoek叩van辿 ud叩losti to v邸e jsou promnn辿, kter辿 dok叩転ou zmnit efektivitu inzerce, a泥 u転 k lep邸鱈mu, nebo hor邸鱈mu. Vysvtl鱈me si, jak s tmito faktory pracovat, jak je zohlednit pi pl叩nov叩n鱈 kampan鱈 a jak je vyu転鱈t ve sv哲j prospch, abyste byli v転dy o krok naped.
M叩te pocit, 転e va邸e PPC kampan stagnuj鱈 a nevyu転鱈vaj鱈 sv哲j pln箪 potenci叩l? V prezentaci v叩m uk叩転eme, jak efektivn restartovat kampan a odhalit skryt辿 p鱈le転itosti pro optimalizaci. Uk叩転eme pr叩ci s Flowboost Labelizer,a zda m叩 takov辿to 邸k叩lov叩n鱈 smysl. Zhodnot鱈me pr叩ci s konverzn鱈mi daty z ko邸鱈ku a zam鱈me se na optimalizaci produkt哲 pro lep邸鱈 v箪kon. Cel箪 proces si uk叩転eme na re叩ln箪ch case studies z klientsk箪ch dat, abyste z鱈skali praktick辿 tipy a inspiraci pro vlastn鱈 kampan.
Pro se v PPC kampan鱈ch soustedit na mar転i m鱈sto pouh辿ho obratu? V t辿to pedn叩邸ce rozebereme kl鱈ov辿 pedpoklady pro implementaci, jej鱈 p鱈nosy i mo転n叩 rizika. Uk叩転eme, kdy optimalizace na mar転i d叩v叩 smysl, jak ji technicky nastavit a pedstav鱈me re叩ln辿 v箪sledky z na邸ich test哲 a p鱈padov箪ch studi鱈. Z鱈skejte konkr辿tn鱈 tipy, jak posunout va邸e kampan na novou 炭rove!
Pracujete s Shoptetem nebo dal邸鱈mi form叩ty, kde se pracuje s variantami produkt哲? Mergado Editor pich叩z鱈 s nov箪m pravidlem Slouen鱈 variant, kter辿 umo転uje spojit v鱈ce polo転ek se stejn箪m ITEMGROUP_ID do jedn辿 variantn鱈 polo転ky.
Krom samotn辿ho pravidla se pod鱈v叩me i na 邸ir邸鱈 problematiku variant produkt哲:
- Jak varianty funguj鱈 v r叩mci administrace e-shop哲.
- Jak se zobrazuj鱈 na frontendu e-shop哲.
- Jak叩 je jejich datov叩 struktura v r哲zn箪ch form叩tech.
- Jak se varianty chovaj鱈 na srovn叩va鱈ch (nap. Heureka).
- Jak箪 vliv maj鱈 na SEO a vyhled叩v叩n鱈.
Sou叩st鱈 bude i praktick叩 uk叩zka nov辿ho pravidla p鱈mo v Mergadu.
Listov叩n鱈 produkt哲 na Allegro m哲転e nkdy pipom鱈nat pek叩転kovou dr叩hu ani zku邸en箪m prodejc哲m se to nepoda鱈 v転dy bez chyb. Na t辿to pedn叩邸ce se pod鱈v叩me na nejastj邸鱈 probl辿my, se kter箪mi se u転ivatel辿 Mergado Marketplaces setk叩vaj鱈, a nab鱈dneme praktick叩 e邸en鱈, jak tyto chyby eliminovat. Pedn叩邸ka je navr転ena tak, aby byla u転iten叩 jak pro ty, kte鱈 v listov叩n鱈 u転 maj鱈 njak辿 zku邸enosti, tak pro nov叩ky, kte鱈 chtj鱈 za鱈t spr叩vn. Pijte si odn辿st cenn辿 tipy, jak optimalizovat va邸e kampan a posunout sv哲j e-commerce business d叩l!
Je cena opravdu jedin箪m d哲vodem, pro u v叩s z叩kazn鱈ci nakupuj鱈? Ren叩ta Milecov叩 (Pricing Fox) a Vladim鱈r Trevisan (Besteto) v叩m uk叩転ou, jak zautomatizovat cenotvorbu a vyu転鱈t psychologick辿 triky pi stanovov叩n鱈 cen, ani転 byste zniili svoji mar転i, a pesto pil叩kali tu spr叩vnou c鱈lovou skupinu. Nau鱈te se, jak nasadit n叩stroje pro monitorov叩n鱈 konkurence, nastavit dynamick箪 pricing a vyhodnocovat data, kter叩 v叩m pomohou r哲st a to v邸e bez zbyten辿 cenov辿 v叩lky.
Michal Kempa (Goldea) a Petr Bure邸 (uLab) pedstav鱈, jak Goldea transformovala sv哲j obchodn鱈 model a marketingovou strategii. Kl鱈ov箪m prvkem 炭spchu bylo hlubok辿 pozn叩n鱈 z叩kazn鱈ka a definov叩n鱈 vlastn鱈 cesty proti konkurenci. V箪sledkem je r哲st obratu z 30 na 200 milion哲 na pti trz鱈ch bhem t鱈 let a to bez slev!
Pred叩vate online? Potom viete, 転e prv箪 dojem pred叩va. Neatrakt鱈vne produktov辿 obr叩zky m担転u z叩kazn鱈kov odradi泥 a zn鱈転i泥 tak va邸e predaje. Lep邸ie vizu叩ly znamenaj炭 viac d担very, viac preklikov, viac predajov. Na d叩tami podlo転en箪ch pr鱈padov箪ch 邸t炭di叩ch v叩m uk叩転em, ako vylep邸en辿 obr叩zky nav箪邸ili CTR, zv箪邸ili konverzn箪 pomer, zn鱈転ili PNO a cenu za konverziu. Poviem v叩m, ak辿 炭pravy obr叩zkov aplikuj炭 炭spe邸n辿 e-shopy najastej邸ie a ako ich m担転ete 直ahko zaa泥 pou転鱈va泥 aj vy.
2. O em se budeme bavit?
2
O tom, kdo je affiliate partner (zkr叩cen affil)
Jak v叩m m哲転e affil pomoct prod叩vat
Jak ho platit
A jak si v udlat n叩stel affiliate programu
3. Co je affiliate?
1
Co je affiliate?
Za co vypl叩cet affiliate partnery?
Kde naj鱈t "affily"?
Jak s nimi pracovat?
Kolik jim vypl叩cet?
A te prakticky
4. Oh-kay, co to teda je?
Marketingov箪 n叩stroj, kter箪 vyu転鱈v叩 v箪konnostn鱈
model odmny za piveden辿 z叩kazn鱈ky affiliate
partnery.
5. A ono to vypad叩 teba takhle
Z叩kazn鱈k nav邸t鱈v鱈 str叩nku affiliate
partnera
Partner odk叩転e z叩kazn鱈ka na na邸i str叩nku
V p鱈pad, 転e z叩kazn鱈k provede
po転adovanou reakci, plat鱈me partnerovi
12. Pom哲転e v叩m s velmi
n鱈zk箪mi n叩klady z鱈skat
nov辿 z叩kazn鱈ky.
13. Ale to nen鱈 v邸e
1. Plat鱈te pouze za efekt
2. N叩klady na kampa jsou probl辿mem affil哲
3. Umo転n鱈 v叩m roz邸鱈it pole p哲sobnosti
4. Poet affil哲 m哲転e pirozen r哲st
5. Sekund叩rn鱈m efektem je zv箪邸en鱈
znalosti va邸鱈 znaky
Afilo鱈邸era,
bacha na ni
14. Za co vypl叩cet affiliate partnery?
2
Co je affiliate?
Za co vypl叩cet affiliate partnery?
Kde naj鱈t "affily"?
Jak s nimi pracovat?
Kolik jim vypl叩cet?
A te prakticky
15. CPA cost per action
Zpravidla se za CPA plat鱈 nejm辿n, proto転e je to nejjednodu邸邸鱈
akce pro budouc鱈ho snad-z叩kazn鱈ka.
P鱈klad: Registrace do newsletter哲, like Facebook st叩nky, vyplnn鱈 kr叩tk辿ho dotazn鱈ku
16. CPL cost per lead
CPL n叩m d叩v叩 z叩kazn鱈ka, kter箪 ov邸em st叩le nenakoupil.
P鱈klad: Registrace e-shopu
17. CPS cost per sale
S CPS moc neriskujeme, proto転e plat鱈me affilovi za ji転
zprostedkovan箪 prodej. Taky se vypl叩c鱈 nejv鱈ce.
P鱈klad:
18. Kde naj鱈t "affily"?
3
Co je affiliate?
Za co vypl叩cet affiliate partnery?
Kde naj鱈t "affily"?
Jak s nimi pracovat?
Kolik jim vypl叩cet?
A te prakticky
20. S vyu転it鱈m partnera
Firmy, kter辿 se zab箪vaj鱈 agregac鱈 affiliate program哲 a asto poskytuj鱈
profesion叩ln鱈m affiliate partner哲m ochranu ped nevyplacen鱈m.
CJ Affiliate
www.cj.com
ClickBank
www.clickbank.com
eSpolupr叩ce
www.espoluprace.cz
21. Jak s nimi pracovat?
4
Co je affiliate?
Za co vypl叩cet affiliate partnery?
Kde naj鱈t "affily"?
Jak s nimi pracovat?
Kolik jim vypl叩cet?
A te prakticky
22. Software na tracking a spr叩vu
Affilov辿 potebuj鱈 syst辿m,
ve kter辿m vid鱈 kolik vydlali
a my, kolik a komu m叩me
vyplatit.
PAP
www.postaffiliatepro.com
23. Pipravte jim materi叩ly
Pro st転ovat affil哲m pr叩ci
a nech叩vat va邸i prezentaci
na pospas jejich lidov辿
tvoivosti?
24. Komunikujte s nimi
Vytvote si vlastn鱈 email pro partnery a informujte je o
novink叩ch a dal邸鱈ch mo転nostech propagace!
A pros鱈m, opravdu pros鱈m, nejen jednou za rok.
25. Kolik jim vypl叩cet?
5
Co je affiliate?
Za co vypl叩cet affiliate partnery?
Kde naj鱈t "affily"?
Jak s nimi pracovat?
Kolik jim vypl叩cet?
A te prakticky
26. A jak b箪t v plusu?
Uk叩zka CPL
40% registrovan箪ch u転ivatel哲 alespo jednou nakoup鱈 a
pr哲mrn叩 hodnota objedn叩vky je 1500K, mar転e 25%.
((1500*0,25)*(200*0,40))/200 = 150K max CPL
27. A jak b箪t v plusu?
Uk叩zka CPS
40% registrovan箪ch u転ivatel哲 alespo jednou nakoup鱈
a pr哲mrn叩 hodnota objedn叩vky je 1500K, mar転e 25%.
1500*0,25 = 375K max CPS
28. A te prakticky
6
Co je affiliate?
Za co vypl叩cet affiliate partnery?
Kde naj鱈t "affily"?
Jak s nimi pracovat?
Kolik jim vypl叩cet?
A te prakticky
29. Za koho kopeme?
E-shop, kter箪 prod叩v叩 ist鱈c鱈 poteby
Je nov叩kem na trhu
Jeho hlavn鱈 v箪hodou je u転ivatelsk叩 p鱈vtivost a znalost produkt哲
Pr哲mrn叩 objedn叩vka je 1500K a medi叩n mar転e 30%
Z叩kazn鱈k objedn叩v叩 pr哲mrn 2x za rok
50% registrovan箪ch u転ivatel哲 jsou z叩kazn鱈ci
(Toaletn鱈 pap鱈r - Ubrousky - Odpadn鱈 pytle a s叩ky Houbiky)
To m叩 jako
b箪t logo
30. Dkuji V叩m za pozornost!
pro UNIFER alfa a.s.
Ashley Shirley