Llibre de lecturesNecessitats Educatives EspecialsLlibre de lectures curtes per treballar la comprensió lectora al cicle inicial de primària. Després de cada lectura hi ha una sèrie de preguntes explícites, la resposta de les quals es troba dins del text.
Endevinalles tardorAurora MonfortThe document appears to be a poem or rhyme in Catalan. It describes various nature objects including leaves dancing in the wind without stopping, acorns that bring fear causing everyone to flee instantly, a small snail like a hazelnut that is not an ox, chestnuts that are chocolate colored and explode with great fury when put in the oven, and a mushroom with a bed and hat that stands upright.
Lectures comprensives -primer cicle-Hatsep SenLecturas con ejercicios de comprensión lectora para un nivel de primer ciclo de educación primaria. Son muy sencillas y la presentación intenta adaptarse a los alumnos con Necesidades educativas especiales de Secundaria aunque como veréis también las podréis usar en primaria.
Podéis encontrar más información y materiales relacionados con este tema en:
Aprendiendo desde mi ventana: http://aprendiendodesdemiventana.blogspot.com/
El pas del tempsVanesa JordàEl pas del temps. 3r de cicle mitjà. Introducció al tema.
El pas del tempscarme tribo bergaEl documento habla sobre el pasado, presente y futuro. Explica que el pasado son los eventos que ocurrieron antes del presente y forma nuestra historia personal. También forma parte del pasado la historia de las personas que vivieron antes que nosotros en una población. Cualquier pista sobre el pasado es un documento histórico. Para ordenar los eventos y saber cuándo ocurrieron, se usan unidades de medida de tiempo como días, semanas, meses, años, décadas y siglos. Las fiestas populares, leyendas, símbol
Endevinalles tardorAurora MonfortThe document appears to be a poem or rhyme in Catalan. It describes various nature objects including leaves dancing in the wind without stopping, acorns that bring fear causing everyone to flee instantly, a small snail like a hazelnut that is not an ox, chestnuts that are chocolate colored and explode with great fury when put in the oven, and a mushroom with a bed and hat that stands upright.
Lectures comprensives -primer cicle-Hatsep SenLecturas con ejercicios de comprensión lectora para un nivel de primer ciclo de educación primaria. Son muy sencillas y la presentación intenta adaptarse a los alumnos con Necesidades educativas especiales de Secundaria aunque como veréis también las podréis usar en primaria.
Podéis encontrar más información y materiales relacionados con este tema en:
Aprendiendo desde mi ventana: http://aprendiendodesdemiventana.blogspot.com/
El pas del tempsVanesa JordàEl pas del temps. 3r de cicle mitjà. Introducció al tema.
El pas del tempscarme tribo bergaEl documento habla sobre el pasado, presente y futuro. Explica que el pasado son los eventos que ocurrieron antes del presente y forma nuestra historia personal. También forma parte del pasado la historia de las personas que vivieron antes que nosotros en una población. Cualquier pista sobre el pasado es un documento histórico. Para ordenar los eventos y saber cuándo ocurrieron, se usan unidades de medida de tiempo como días, semanas, meses, años, décadas y siglos. Las fiestas populares, leyendas, símbol
Les ombresOlalla Tavera DelgadoThe document describes an activity with children where they explored shadows and light. They discovered that shadows are the same color regardless of the original color. They found that their shadows move as they move in relation to the light source. They determined that the sun is what creates the shadows outside by seeing that their shadows changed sides as they moved.
Treballem els sentits, la salut i la funció de nutrició. carme tribo bergaTREBALL DE CONEIXEMENT DEL MEDI A CICLE MITJÀ I SUPERIOR PROJECTE DE TREBALL TASCA EDUCACIÓ PRIMÀRIA AUTOAVALUACIÓ
El pas del tempsvargasruizEl pas del temps segons els rellotges
La publicidad, cartel, anuncioabelenaEl documento describe los diferentes medios de comunicación masiva y técnicas utilizadas en la publicidad, incluyendo anuncios de televisión, prensa, publicidad exterior, directa y en el punto de venta. Explica cómo la publicidad satura nuestros sentidos con mensajes repetitivos y persuasivos, y cómo utiliza recursos visuales como la repetición, comparación, hipérbole y personificación para captar la atención del público.
ZoomMontserrat BertranZoom, d'Istvan Banyai.
Ed A la orilla del viento
Fondo de cultura económica
México
Face2 face pre intermediate student bookgynacassiaThe document discusses the history and development of the internet over the past 50 years, from its origins as a US military program called ARPANET to the commercialization of the world wide web in the 1990s. It led to an explosion of new technologies and services that have transformed how people work, play, and communicate globally. The internet has become virtually ubiquitous and an essential part of modern life.
Emotional Intelligence in Yoga philosophyRashmiTiwari72Yoga philosophy emphasizes self-awareness, self-regulation, motivation and empathy, which are key components of emotional intelligence. Yoga practices like chitta-prasadana, kriyayoga and astangayoga help you develop these skills.
QD 936. 01.8.23 Quy dinh danh gia luan van, de an, do an TN.pdfThuTrn828594
Coneixement Medi 3r Primària. T.09.El pas del Temps
1. T.9 EL PAS DEL TEMPS
LA MESURA DEL TEMPS
- Per a organitzar-nos utilitzem
rellotge calendari
1 any 365 dies
CALENDARI
12 MESOS
Gener febrer març abril
Maig juny juliol agost
Septembre octubre novembre decembre
1 MES: 4 setmanes
2. SETMANA
DIES: - dilluns
- dimarts
- dimecres
- dijous
- divendres
- dissabte
- diumenge
1.- Què utilizaem per a organitzar les nostres activitats?
.....................................................................................................................................
2.- Amb qué mesurem el pas del
temps?....................................................................................................................
3.- Quant tarda la Terra en fer una volta al Sol?........................
4.- Completa:
1 any = .......................... dies
1 any = .......................... mesos
1 any = .......................... dies
1 any = .......................... mesos
12 mesos = .......................... any
365 dies = .......................... any
5.- Qué a pareix en el calendar? .......................................................
6.- Anomena els mesos de l´any:
g......................... f............................... m............................... a.........................
m...................... j........................... j........................................ a.................................
3. s...................................................... o.....................................................
n..................................................... d...................................................
7.- Anomena els mesos de l´any:
g......................... f............................... m............................... a.........................
m...................... j........................... j........................................ a.................................
s...................................................... o.....................................................
n..................................................... d...................................................
8.- Anomena els mesos de l´any:
g......................... f............................... m............................... a.........................
m...................... j........................... j........................................ a.................................
s...................................................... o.....................................................
n..................................................... d...................................................
9.- Anomena els mesos de l´any:
1......................... 2............................... 3.............................. 4.........................
5...................... 6........................... 7........................................ 8.................................
9...................................................... 10....................................................
11..................................................... 12...................................................
10.- Anomena els mesos de l´any:
1......................... 2............................... 3.............................. 4.........................
5...................... 6........................... 7........................................ 8.................................
9...................................................... 10....................................................
11..................................................... 12...................................................
11.- Anomena els mesos de l´any:
1......................... 2............................... 3.............................. 4.........................
5...................... 6........................... 7........................................ 8.................................
9...................................................... 10....................................................
11..................................................... 12...................................................
12.- Quantes setmanes té un més? ..............................
13.- Quants dies té una setmana? ...............................
14.- Anomena els diez de la setmana:
dill................................... dim................................... dime.......................................
dij.................................. div....................................... diss………………………………………………..
4. diu……………………………………………………………
15.- Quantes setmanes té un més? ..............................
16.- Quants dies té una setmana? ...............................
17.- Anomena els dies de la setmana:
dill................................... dim................................... dime.......................................
dij.................................. div....................................... diss………………………………………………..
diu……………………………………………………………
18.- Quantes setmanes té un més? ..............................
19.- Quants dies té una setmana? ...............................
20.- Anomena els dies de la setmana:
dill................................... dim................................... dime.......................................
dij.................................. div....................................... diss………………………………………………..
diu……………………………………………………………
21 Completa:
1 any = .......................... dies
1 any = .......................... mesos
1 mes = .......................... setmanes
1 setmana = .......................... dies
22.- Quantes setmanes té un més? ..............................
23.- Quants dies té una setmana? ...............................
24.- Anomena els dies de la setmana:
d....................................... d....................................... d..........................................
d...................................... d…........................................ d………..………………………………………………..
d....……………………………………………………………
25.- Anomena els dies de la setmana:
d....................................... d....................................... d..........................................
d...................................... d…........................................ d………..………………………………………………..
d....……………………………………………………………
5. En el passat les persones han inventat objectes
ens fa la vida més cómoda i fàcil
També han descobert substàncies que ens permeten
previndre
curar enfermetats
:
Les persones canvien amb el pas del temps
telèfon ordinador fregona llavadora secador
Els objectes canvien amb el pas del temps
6. Els estils de vida canvien amb el pas del temps
Els estils de vida canvien amb el pas del temps
7. 26.- Què han fet les persones en el passat?
..................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
27.- Anomena invents:
- .................................................................. - .............................................................
- .................................................................. - .............................................................
- .................................................................. - .............................................................
28.- Què més han inventat?
..................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
29.- Què canvia amb el pas del temps?
1.- ...........................................................................
2.- ..........................................................................
3.- ............................................................................